L 200

Inovativni dizajn koji podsjeća na tijelo atletičara

Mitsubishi Motors ima 70-godišnju tradiciju u proizvodnji pick-up vozila. Davne 1946. godine proizveden je prvi primjerak trokotača Mizushima nosivosti 400 kg s motorom straga. Godine 1959. Mitsubishi prebacuje motor sprijeda te značajno poboljšava vozna svojstva. Prvi “pravi” pick-up nosivosti 600 kg predstavljen je 1967. godine pod nazivom Colt pick-up. Naziv pick-up modela L200 ima tradiciju od 1978. godine kada je predstavljena prva generacija uz nosivost od 1.000 kg. Naredne četiri generacije učvrstile su ugled Mitsubishija u segmentu pick-up vozila. Primjerice u SAD-u Mitsubishi L200 je više godina bio najpopularniji uvozno pick-up vozilo, a nova, peta generacija je, netom po predstavljanju u UK, osvojila prestižnu nagradu “Pick Up of the Year” magazina Auto Express.

Novi L200 dostupan je u izvedbi Club Cab i Double Cab. Treba napomenuti da Club Cab ima četiri sjedala zbog čega je oslobođen plaćanja posebnog poreza na motorna vozila, što omogućuje uštedu prilikom nabave vozila.

U Hrvatskoj se očekuju prvi dostupni primjerci u rujnu 2015 godine, a radi se o pick-up vozilu koje je, po doživljaju vožnje, uvjerljivo najbliže osobnom automobilu od svih konkurenata. Značajno je reduciran prijenosni omjer upravljača, uvedeni su novi motori (153 KS i 181 KS) sa aluminijskim blokom i glavom motora niske kompresije, mjenjač sa 6 brzina (MT) te 5 brzina i polugicama na volanu (AT) i još mnoga sigurnosna oprema i oprema za udobnost atipična za pick-up vozila. Kao primjer navodimo dvozonsku automatsku klimu, 7 zračnih jastuka, podešavanje upravljača po visini i dubini, navigacijski uređaj sa glasovnim upravljanjem, itd.

Dizajn

Već od prve generacije iz 1978. godine, Mitsubishi L200 je bio odlično prihvaćen od zadovoljnih klijenata sa svih strana svijeta. Nova, peta generacija nastavlja putem svojih predhodnika uz primjenu najsuvremenijih tehnologija. Zadnjih godina korištenje pick-up vozila je široko prihvaćeno i od strane klijenata koji ne trebaju isključivo radno vozilo, obzirom na sve sofisticiranije izvedbe. Nije pretjerano reći da je Mitsubishi L200 začetnik takvog trenda.

Od samih početaka Mitsubishi je kreirao koncept nazvan “Sport Utility Truck” (SUT), što znači da je pick-up vozilo prikladno za osobne i obiteljske, a ne samo komercijalne potrebe. Cilj novog modela je daljnji razvoj izvornog koncepta te osigurati korisnicima zadovoljstvo vožnje korištenja i posjedovanja ultimativnog Sport Utility Truck vozila.

Ključne značajke:
Inovativni dizajn koji podsjeća na tijelo atletičara, visoke performanse, odlično prigušena buka u kabini, veća energetska učinkovitost zahvaljujući novom potpuno aluminijskom “MIVEC” diesel motoru i implementaciji “State of the Art” tehnologije. Fascinantna lakoća upravljanja nimalo ne podsjeća na stvarne gabarite vozila i na autocestama i na lokalnim putevima, zahvaljujući dobro promišljenoj konstrukciji karoserije i ovjesa. Iznenađujuće prostrana kabina, nalik onima iz osobnih vozila, ima bolju prostranost, komfor, bolju izolaciju od buke i vibracija, dvo-zonsku automatsku klimu, itd. Poboljšana pouzdanost i izdržljivost posebno će doći do izražaja u teškim terenskim uvjetima zahvaljujući optimiziranoj strukturi nosive platforme i karoserije temeljene na više desetljetnom Mitsubishi-jevom iskustvu u off road natjecanjima. U novi model implementirane su i najnovije tehnologije aktivne i pasivne zaštite putnika u slučaju sudara, kao što su elektronički nadzor stabilnosti i trakcije, ABS sa EBD-om, “Rise” struktura karoserije, 7 zračnih jastuka, itd.

Uvjereni smo da će novi L200 ispuniti očekivanja ne samo pick-up fanova, nego i korisnika SUV i sedan vozila.

Petom generacijom modela L200 za 2016 godinu Mitsubishi nastoji zadržati primat u segmentu pick up vozila na europskom tržištu. Napredni sustav stalnog pogona na sva četiri kotača sa tri diferencijala uz mogućnost isključivanja prednjeg pogona i reduktorom (Super Select 4WD) iz legendarnog Pajera i dalje predstavlja presedan među pick up vozilima.

Novi dieselski motori s aluminijskim blokom (tehnologija zajedničkog voda) od 2,4 litre radnog volumena ispunjavaju Euro 6 normu, a dostupni su u dvije izvedbe: 154 KS i 181 KS (MIVEC). Nude se dva karoserijska oblika: Club Cab i Double Cab. Kao novitet, Club Cab nudi olakšani pristup prostoru iza prednjih sjedala (sa 2 pomoćna sjedala) putem posebnih vrata s otvaranjem prema naprijed. Nosivost kod svih izvedbi prelazi 1.000 kg uz dopuštenu masu prikolice do 3.100 kg.

MOTOR I MJENJAČ
Tip motora 2.4 DOHC DI-D (NP) 2.4 DOHC DI-D (HP) MIVEC
Radni obujam motora 2.442 2.442
Gorivo diesel diesel
Najveća snaga (kW/KS pri okr/min) 113(154)/3.500 133(181)/3.500
Najveći okretni moment (Nm pri okr/min) 380/1.500-2.500 430/2.500
Najveća brzina (km/h) 169 179 (177 5AT)
Pogon EASY SELECT 4WD (Invite)
SUPER SELECT 4WD (Intense / Instyle)
SUPER SELECT 4WD (Intense / Instyle)
Mjenjač 6MT / 5AT 6MT / 5AT
 
DIMENZIJE GUMA / NAPLATAK
1. 205/80R16 16 x 6" čelični  
2. 245/65R17   17 x 7.5" od lake slitine
 
DIMENZIJE I OSTALE SPECIFIKACIJE
Dužina (mm) 5.205 DC (5.195 CC) 5.205 DC (5.195 CC)
Širina (mm) 1.785 Invite (1.815 Intense, Instyle) 1.785 Invite (1.815 Intense, Instyle)
Visina (mm) 1.780 1.780
Međuosovinski razmak (mm) 3.000 3.000
Masa vozila u voznom stanju (kg)* 1.805 - 1.875 1.805 - 1.875
Najveća dopuštena ukupna masa (kg) 2.840 - 2.910 2.840 - 2.910
Spremnik za gorivo (l) 75 75
Dužina teretnog prostora (mm) 1520 DC (1850 CC) 1520 DC (1850 CC)
Širina teretnog prostora (mm) 1470 DC / CC 1470 DC / CC
Visina teretnog prostora (mm) 475 DC / CC 475 DC / CC
 
EMISIJE I POTROŠNJA GORIVA
Emisija CO2, kombinirana vožnja (g/km) 169 (6MT NP) 189 (AT) 169 (6MT HP) 189 (AT)
Razina emisija ispušnih plinova EURO VI EURO VI
Kombinirana vožnja (l/100 km) NDC 6,4 / 7,2 (AT) NDC 6,4 / 7,2 (AT)
 
NAPOMENA
*uključena masa vozača 75 kg
Back to top