For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.

[vc_row el_class=”container mx-auto” css=”.vc_custom_1557931717016{margin-top: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]Daleke1870. godine je, tada najveća industrijska tvrtka u Japanu, Tsukumo Shokai Shiping Company, promijenila naziv u Mitsubishi. S vremenom je osim strojeva i brodova u svojim proizvodnim pogonima započela proizvodnju prvog japanskog serijskog automobila. Tako je 1917. godine nastao Mitsubishi model A. To je bio automobil sa četverocilindričnim motorom od 2.800 ccm i 35 KS, mogao je prevesti ukupno sedam osoba, a razvijao je brzinu od 32 km /h.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”2987″ img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

Zamišljen kao luksuzno vozilo za prijevoz visokih državnih dužnostnika i top managera toga doba, služio je kao ogledalo japanskih tehnoloških dosega toga vremena. Kompletna karoserija je bila izrađena od drveta bijelog jasena obrađenog “klavir lakom”, što je naglašavalo ekskluzivnost, majstorski rad i kvalitetu izvedbe. Tako ekskluzivna izvedba je uvjetovala male serije i visoku cijenu vozila. Stoga je Mitsubishi sve do iza 2. svjetskog rata bio uglavnom orjentiran na proizvodnju teretnih vozila

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]Tri crvena dijamanta predstavljaju zaštitini znak kompanije Mitsubishi i uskoro slave 100 godina nastanka. Osobno ga je izabrao osnivač tvrtke, Yataro Iwasaki, kao simbol klana Tosa čiji je bio sljedbenik i zaposlenik. Klan Tosa se smatra začetnikom japanske industrijske revolucije, budući je potaknuo promjene u feudalnom ustroju Japana toga doba.

Yataro Iwasaki je potekao iz osiromašene porodice samurajskog (plemićkog) statusa, čiji je pradjed bio prisiljen prodati status samuraja da bi vratio dugove. U svom poslu je bio toliko uspješan da je uspio otkupiti samurajski status i time povratiti čast obitelji.

Danas na tržištu i po cestama cijelog svijeta voze dobro poznati modeli: 3000GT, Colt, Galant, Mirage, Outlander, Pajero, Lancer i naravno,  famozni sportski Lancer Evolution – dobro poznat i ljubiteljima Playstation-a
Nema nikakve sumnje da je Mitsubishi danas veliko ime u automobilskoj industriji, a model Lancer jedan od njegovih najprepoznatljivijih i najprodavanijih modela. Prvi Lancer je predstavljen 1973, a dosada je, kroz 9 generacija modela, pronašao preko 7 milijuna zadovoljnih kupaca.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”2996″ img_size=”large”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]Na slici je Mitsubishi PX33, prvi osobni automobil Mitsubishi sa stalnim pogonom na sve kotače. Japanskoj vladi je isporučen za vojne potrebe još davne 1934 godine, a bio je prva limuzina japanske proizvodnje sa stalnim pogonom na sva četiri kotača. Spomenutoj tehnologiji se Mitsubishi vratio pedeset godina poslije postigavši briljantne uspjehe u automobilizmu (rally). Proizvedene su četiri različite izvedbe, a model posebno je zanimljiv model na slici jer ga je pogonio motor tvorničke oznake 445AD od 6,7 litara i 70 KS. Bio je to prvi japanski motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva.

Model PX33 je tehnološki predak Mitsubishi Pajera. Povijesna i tehnološka poveznica je ponajviše došla do izražaja na Motor Show-u Parizu (rujan 2006), kada su oba modela bila izložena jedan do drugog.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]